Navigation Menu
Quince anos themes

Quince anos themes

Flores

Mariposas

Castillos

Cinderella

Estrellas

Mascaras

Frutas

Paises

Caricaturas

Programas de TV

Peliculas Favoritas

Que otras ideas tienes tu?  What other ideas to you have for a quince anos theme?

    44 Comments

  1. YO QUIERO HACER MI TEMA DE SIGNOS DE MUSICA.

  2. The theme for my quinceanera is fairies I need invitation ideas

  3. ps iioo kiero unas invitaciones k tengan como unos antifases de adornos

  4. My theme for my quince is gonna be snowflakes…

  5. my theme is going to be about sharks and knights and star wars and snakes and frogs and bugs and dead things and mud and ROLL TIDE

  6. SNIFF MEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! …….dry.

  7. youuuu suck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! this doesnt give any good infoo

  8. my theme is poop stained rainbows!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. omg you cant even click on anything this is a ripoff!!!

  10. my theme is ocean and dolphins!!! and i know isnt it a ripoff.

  11. my 15 theme i want hot pink and zebra stripes

  12. This is a rip off! Im doing a black and pink paris theme. Its so different since in this small town everyone does the same thing and i want to do something different from everyone else.

  13. quiero hacer fiesta tema fantasma de la opera

  14. well i have’nt thought of theme and my quinces are in this may 2011………….

  15. no he escogido exactamente que tipo de tema quiero.
    Pero a mi me encanta el pattern de zebra.
    Y mi vestido es azul.
    entonces yo pienso que va a ser zebra con azul:)
    me gusta la idea,
    pero si encuentro algo mejor..estaria muy bien. :)

  16. mines was going to be maskcerade but i am having second thoughts..

  17. Well mines idk i thin black n hotpink

  18. My Colors Are Hot Pink, Black,& Silver.iThinkk iM Goinqg Too Do aNight Under The Stars Theme.But iDont Know How Too Declarate iT:(

  19. my theme is candy land every thing base on katty perry california girls on the suprise dance

  20. My 15′s arent until next year but im already looking for some cool ideas and i dont even know wat my theme is still about.

  21. To all da girls who don’t have a theme 4 their quince, here’s 1dat u may like make a world theme like a president. Ur chambelenes can be the navy or the secret service, ur damas r congresswomen and u r da president. Set up da salon like picrures of u in diffrent costumes in da world and ur suprise dance can b u like sitting in ur office and u and ur cambelenes and damas can dance a waltz or sumething like dat. Plz comment if u like this idea nd whoever writes sumthing bad will b sued and i can find out who u r so watch out. LOL! But seriously if u do u will get find out by me. This theme was created by me and dat will b my tjeme when i have my quinces but sadly mine is goin 2 b in da following 3 years from now. :P :,(

  22. my theme is flowers and butterflies colorful all around different and a first…..

  23. my quince is paris theme. need ideas for decorating tables and invitations. colors are black & fushia. thanks.

  24. mine theme is going to be crowns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

  25. mi 15 va aser en un par de a~ospero esoy buscando ideas de com aserlo

  26. I need ideas for a New York City Theme.

  27. My 15 are next year and i need a theme. any ideas? dude you cant even click on the dang themes, its stupid.

  28. Hola quisiera saber donde puedo con seguir la decorazion de maripozas y las telas que cuelgan del techo

  29. mine is going to be jungle with all the animals and it going to be at the wild animal park in san diego.

  30. i think mines is gonna be bout mariposas…but idk yet cause datz wat my cousin had for hers & i want mines 2 b somewat diferent cause my colors r gonna b da same as hers y tambien da same salon…f**k!!!

  31. hygvfyhdxbcxiu uxjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa falthann.. 3 añozs para miiss xv …. ayudenme ya qiero tener xv..!!! xD …!!! DTB..!!

  32. yo la voy a tener de coronas

  33. im gunna do mine as a wildlife cheetah theme but at the same time like a royal 15 with everything gold and diamonds. im still not so sure thats why you should plan atleast a year before the party (:

  34. my party is about roses cause my mom said it had to i need ideas to make it loook coool

  35. hearts is another idea

  36. my theme is goin to be titanic but i eed ideas 4 the decoraions

  37. hmmm what 2 doo thers koollll ideas but u cant even click or look or anythinggg hmmmm ;/

  38. My Quinceanera Theme Is Going To Be Butterflies.!! (: Whoot.! Can’t Wait Until December.!!! <3

  39. algien tiene ideaz?? aki nO ai naA de naA abuuuu…. o.O aiudda mi cumple es en noviembre …zoi de pERu …AIIUDA x)

  40. zaben qureo ke el mejor tema seria mi zignO zodiakal kien ze copiE lO matO …cuidado puede iiegar elfin xD

  41. mandenme mas pagz de 15 añiooOz plizz oki byye bye …pufff,,, ablO zOla x)

  42. omg this thinqq does not workk:/

  43. i have no idea whats my theme ? HELPP pliz

  44. what theme should i have if i want somthing purple

Post a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>